- Art. 1r. Consell de la Cultura de Barcelona
- Art. 2n. Funcions del Consell
- Art. 3r. Ã’rgans de Govern
- Art. 4t. La presidència
- Art. 5è. La vicepresidència
- Art. 6è. El Ple (I)
- Art. 7è. El Ple (II)
- Art. 8è. El Comitè Executiu (I)
- Art. 9è. El Comitè Executiu (II)
- Art. 10è. La Secretaria (I)
- Art. 11è. La Secretaria (II)
- Art. 12è. La Secretaria (III)
- Art. 13è. Funcionament del Consell
- Art. 14è. Funcionament del Ple
- Art. 15è. Acords del Ple
- Art. 16è. Funcionament del Comitè Executiu
- Art. 17è. Comissions Delegades
Article.11è. Actes i certificacions
1. El Secretari o Secretària del Consell de Cultura aixecarà acta de cada sessió del Ple i del Comitè Executiu. En l’Acta hi figuraran els acords adoptats i les incidències que siguin procedents per reflectir fidelment la reunió.
2. Les actes seran signades pel Secretari o Secretària del Consell, amb el vist-i-plau de la Presidència del Consell i seran sotmeses per a la seva aprovació a l’inici de la sessió següent.
3. Correspon a la Secretaria del Consell lliurar les certificacions de les resolucions i els acords dels òrgans de govern d’aquest Consell.